۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قیمت برق برای این افراد تغییر کرد| پرمصرف‌ها بخوانند

  • کد خبر: ۲۱۹۳۴۲
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
قیمت برق برای این افراد تغییر کرد| پرمصرف‌ها بخوانند
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مشترکان پُر مصرف باید مازاد مصرف برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تعرفه برق مشترکان پُر مصرف گفت: قیمت مصرف برق بیش از ۲.۵ برابر الگو، معادل قیمت تجدیدپذیر‌ها در نظر گرفته شده است و این دسته از مشترکان باید مازاد مصرف برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کنند.

وی افزود: هم‌اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد تعرفه برق این دسته از مشترکان به‌صورت غیریارانه‌ای محاسبه می‌شود و در قانون نیز اشاره شده است که به‌تدریج این اتفاق بیفتد و برای سال ۱۴۰۳، حدود ۲ تا ۳ درصد از مشترکان که بیش از ۲.۵ برابر الگو مصرف می‌کنند پیش‌بینی شده است میزان مصرف مازاد بر الگو به صورت پلکانی افزایشی باشد و در سال‌های آینده به تدریج این قیمت‌ها به قیمت‌های غیریارانه‌ای نزدیک خواهد شد.

رجبی مشهدی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ برای مشترکانی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی بودند پیش‌بینی شد تا سقف الگوی مصرف، تعرفه برق رایگان شود که این امر محقق شد.

مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: بخشی از مواد بودجه سال ۱۴۰۳ به تامین مالی بخش‌های مختلف صنعت برق مربوط می‌شود. یک ابتکاری به خرج داده شده و آن هم این است که برخی از مواد بودجه که در سال‌های گذشته تکرار شده بودند قرار است به صورت جدا در قانون الحاق ۳ به تصویب برسد.

رجبی مشهدی گفت: در قانون بودجه به حوزه هوشمندسازی و تامین ناترازی‌های مالی صنعت برق توجه کافی شده است و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها به طور کامل استفاده کنیم.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->